BørneLynet i dagligdagen

Når dit barns institution har implementeret Børnelynet, vil meget af pædagogernes daglige arbejde være digitaliseret. På denne måde frigives tid til andre og sjovere ting i institutionen. 
Du vil derfor opleve forandringer og nyskabelser i din daglige interaktion med institutionen. I det følgende er nogle af mest markante nævnt:

  • Tjek ind / Tjek ud
    Ind- og udtjekning foregår på en touchskærm i institutionen. På denne skærm præsenteres du blandt andet for informationer omkring dit barns dag, samt nyttig viden om kommende aktiviteter. 

  • Daglig kommunikation
    Alt skriftligt kommunikation fra institutionen er samlet på ét sted: BørneLynet. Du har derfor altid styr på aktuelle dagbøger, opslag, aktiviteter, forældresamtaler m.m. 

  • Stamkort
    På BørneLynet kan du udfylde dit barns digitale stamkort. På denne måde sikrer du, at institutionen altid har opdaterede informationer omkring dit barn.

  • Samlet adgang til alle dine børn
    Har du flere børn i kommunen, får du samlet adgang til alle børnene. Det gælder også, hvis du har skolebørn, da der er integration med skoleintra.

  • Billeder og video
    Med BørneLynet er det blevet lettere for institutionen at dokumentere deres pædagogiske praksis med billeder og video. Gennem BørneLynet har du derfor let adgang til et galleri med billeder og video af dit barns liv i institutionen. 

Support i hele 2016

For at sikre at alle forældre og institutioner får fuld udbytte af BørneLynet er der fri support af BørneLynet over email eller telefon.

Supporten er åben mandag til fredag kl. 9:00 til kl. 15:00

Hotline telefon: 31 31 31 52

Hotline mail: hotline@assemble.dk